Yıl

2000

2001

2002

2003

2004

2005

2006

2007

2008

2009

2010

2011

2012

2013

2014

2015

2016

2017

Tür

Barometre Tema Raporları

Diğer Araştırmalar

Hayat Tarzları Araştırmaları

Seçim Araştırması / Analizi

Konu/Alan

Hayat Tarzları

Seçimler

Siyasi Eğilimler

Toplumsal Araştırmalar

Kategori

Demografi

Ekonomi

Eşitlik ve İnsan Hakları

Gençlik

Gündelik Hayat

Hayat Tarzları

Kimlikler

Kürt Meselesi

Kutuplaşma

Memnuniyet Endeksi

Seçim Analizi

Seçim Araştırmaları

Siyasi Eğilimler

Sosyal Medya ve Geleneksel Medya

Toplum Yapısı

FİLTRELE

Geçim Kaygısı ve Risk Algısı

Aralık 2014

Bir Arada Yaşamak

Kasım 2014

Yolsuzluk ve Ekonomik Durum Algısının Seçmen Tercihine Etkisi

Ekim 2014

Ramazan ve Bayramlar Nasıl Yaşanıyor?

Ağustos 2014

Otoriterlik ve Siyasi Kimlikler

Haziran 2014

Toplumun Yatırım Tercihleri

Mayıs 2014

Kitle İletişim Araçlarının Etkisi

Nisan 2014

Toplumsal Meşruiyet

Şubat 2014

İstanbul

Aralık 2013

Sorun Çözme Araştırması

Kasım 2013

İktidar ve Medya İlişkisi Toplumda İtibar Algısı

Ekim 2013

Ramazan'da Oruç

Eylül 2013

İnternet ve Sosyal Medya Kullanımı

Mayıs 2013

Liderlik Araştırması

Mart 2013

Belirsizlikten Kaçınma Araştırması

Şubat 2013

Bilime İnanç ve Bilim Dışılık Araştırması

Ocak 2013

Gündelik Hayatta Mutluluk

Aralık 2012

Gündelik Hayatta Üzüntü

Ekim 2012

Gündelik Hayatta Güven

Eylül 2012

Gündelik Hayatta Öteki Algısı

Temmuz 2012

İnsan Hakları Algısı

Haziran 2012

Toplumdaki Ayıp, Günah ve Suç Algı ve Tanımları

Mayıs 2012

Çevre Bilinci Araştırması

Mart 2012

Gündelik Hayatta Ekonomik İdeoloji

Şubat 2012

Türkiye'de Aile Yapısı

Ocak 2012

Barometre 4 Aylık Rapor - Seçim Analizi

Haziran 2011

İçki ve Sigara Kullanımı Araştırması

Şubat 2011

İnternet ve Sosyal Medya Kullanımı

Ocak 2011

Milliyetçilik ve Ulusal Gurur

Aralık 2010

Başını Örtme ve Türban Araştırması

Kasım 2010

Şirket ve Marka Değerlendirme Araştırması

Ekim 2010

Siyasal Kimlikler

Temmuz 2010

Hukuk Anlayışı ve Algısı

Mayıs 2010

Toplumsal Kutuplaşma

Nisan 2010

Ekonomik Krizin Etkileri Araştırması

Mart 2010

2007 Genel Seçimleri Öncesi Eğilim Araştırmaları

Temmuz 2007

Konda Barometresi

NEDİR?

RAPOR İÇERİĞİ

NASIL ERİŞİRİM?

KONDA Barometresi, Mart 2010’dan beri her ay düzenli olarak yaptığımız siyasi ve toplumsal araştırmalar dizisi sistemidir.


Tüm Türkiye’yi temsilen yapılan araştırmalar halkın siyasal ve toplumsal konularda eğilimlerini ve tercihlerini ölçmeyi hedefler.


KONDA Barometresi aracılığıyla halkın sadece belli bir dönemdeki tercihleri değil, tercihlerinin zaman ve şartlar içinde değişimi de ölçülür.


KONDA Barometresi raporları o ay yapılan araştırmanın sonuçlarından, geçmiş dönemlerle beraber başka kurumların verileri ile karşılaştırmalarından ve bu bilgilerin değerlendirilmesinden oluşur.


Yılda 11 adet saha araştırmasının sonucunda oluşturulan araştırma raporları sadece aboneler tarafından okunup kullanılabilir. KONDA Barometresi abonelik sistemine dahil olan kurumlar veya kişiler belirli bir araştırmaya soru ekleyebilirler.


Yılda 11 adet aylık rapor, bir adet yıllık rapor (Türkiye Demografisi) üretilir.


NEDEN?


KONDA Barometresi’nde okuyacağınız her rakam sağlam, güvenilir ve bilimsel bir çalışmanın ürünüdür.


KONDA Barometresi siyasi oranların yanı sıra farklı toplumsal tercihlerin de sürekli ölçümünü yapıyor. Amaç, değişken toplum yapısını sürekli takip ederek, gerçekçi ve tarafsız öngörüler sağlayabilmektir.


Her ne kadar KONDA Barometresi raporları aylık anket çalışmalarının istatistiki verilerine dayanıyor olsa da, KONDA’nın 31 yıllık toplumsal düşünceye dair birikimini, analiz ve yorum kapasitesini de bünyesinde muhafaza ediyor.


Neticede, Barometre aboneleri için 7 yıldır Türkiye’de olan biten sürpriz olmadı. KONDA Barometresi sayesinde, aboneler, toplumun ne düşündüğünü, neyi nasıl algılayıp tepki verdiğini ve olası endişelerini hep bildi. Ve bilmeye devam edecek…