Şirket ve Marka Değerlendirme Araştırması

Bu rapora esas olan araştırma, 2-3 Ekim 2010 tarihlerinde, 33 ilin, merkez dâhil 114 ilçesinde 154 mahalle ve köyünde 2746 kişiyle hanelerinde yüz yüze görüşülerek gerçekleştirilmiştir.

KONDA Araştırma 2010 yılından beri her ay düzenli olarak BAROMETRE adı altında siyasal ve toplumsal araştırmalar serisi gerçekleştirmektedir. Her BAROMETRE araştırmasında düzenli olarak sorduğumuz standart soruların yanı sıra toplumun algı ve beklentilerini ölçmek için o ayın anketine özgü bir tema çerçevesinde sorular da sorulmaktadır. Konda Ekim’10 Barometresi kapsamında yer alan ‘Şirket ve Marka Değerlendirme’ temasına ilişkin bu raporu abonelerimizle yaptığımız sözleşmelere uygun olarak kamuoyuyla paylaşıyoruz.


Raporu İndirin