Kitle İletişim Araçları ve Sosyal Medya Etkisi

Bu rapora esas olan araştırma, 2-3 Nisan 2016 tarihlerinde 27 ilin merkez dahil 96 ilçesine bağlı 147 mahalle ve köyünde 2544 kişiyle hanelerinde yüzyüze görüşülerek gerçekleştirilmiştir.

KONDA Araştırma 2010 yılından beri her ay düzenli olarak BAROMETRE adı altında siyasal ve toplumsal araştırmalar serisi gerçekleştirmektedir. Her BAROMETRE araştırmasında düzenli olarak sorduğumuz standart soruların yanı sıra toplumun algı ve beklentilerini ölçmek için o ayın anketine özgü bir tema çerçevesinde sorular da sorulmaktadır. KONDA Nisan’16 Barometresi kapsamında yer alan ‘Kitle İletişim Araçları ve Sosyal Medya Etkisi’ temasına ilişkin bu raporu abonelerimizle yaptığımız sözleşmelere uygun olarak kamuoyuyla paylaşıyoruz.


Raporu İndirin