İktidar ve Medya İlişkisi Toplumda İtibar Algısı

Bu rapora esas olan araştırma, 5-6 Ekim 2013 tarihlerinde, 32 ilin merkez dâhil 111 ilçesine bağlı 150 mahalle ve köyünde 2512 kişiyle hanelerinde yüz yüze görüşülerek gerçekleştirilmiştir.

KONDA Araştırma 2010 yılından beri her ay düzenli olarak BAROMETRE adı altında siyasal ve toplumsal araştırmalar serisi gerçekleştirmektedir. Her BAROMETRE araştırmasında düzenli olarak sorduğumuz standart soruların yanı sıra toplumun algı ve beklentilerini ölçmek için o ayın anketine özgü bir tema çerçevesinde sorular da sorulmaktadır. Konda Ekim’13 Barometresi kapsamında yer alan ‘İktidar ve Medya İlişkisi Toplumda İtibar Algısı’ temasına ilişkin bu raporu abonelerimizle yaptığımız sözleşmelere uygun olarak kamuoyuyla paylaşıyoruz.


Raporu İndirin