değerler kelimesi için arama sonuçları: 8 Temizle
Bu rapor Türkiye’nin 2008-2018 arasındaki 10 yıllık medya kullanımını ve bir kitle iletişim kuramı olan Yetiştirme Teorisi üzerinden Türkiye’deki yoğun televizyon kullanımının kitlelerin algılarının evrilmesinde yeri olup olmadığını analiz ediyor.
Aralık 2019Bu raport, Türkiye'de kadınlarla erkekler arasındaki dengesizlikleri çeşitli alanlar üzerinden ortaya koyuyor, temel demografik farkları ve toplumun toplumsal cinsiyete dair bakışını ele alıyor.
Kasım 2019Toplumun farklı siyasi seçmen kümelerinin Türkiye tahayyüllerini, temel zihinsel kavram haritalarını öğrenmenin hem kamuoyu için hem de siyasi aktörler ve karar vericileri için önemli olacağını düşünüyoruz. Buna yönelik olarak KONDA Barometresi araştırmaları dizisi içerisinde bu raporu yayınlıyoruz.
Mayıs 2017Konda Ocak’12 Barometresi kapsamında yer alan ‘Türkiye Aile Yapısı’ temasına ilişkin bu raporu abonelerimizle yaptığımız sözleşmelere uygun olarak kamuoyuyla paylaşıyoruz.
Ocak 2012Türkiye çapında 15-30 yaş arasındaki gençlerle yapılan araştırmada gençlerin gelecekten beklentileri, başarı ve mutluluk tanımları, hayata hazırlanırken bilgi edindikleri kaynaklar, üniversite eğitiminden beklentileri, kurumlara duydukları güven, Türkiye’nin AB ve Ortadoğu ilişkileri hakkındaki görüşleri ile televizyon ve internet kullanım alışkanlıkları gibi konulara ışık tutuluyor.
Mayıs 2011KONDA’nın hayat tarzlarını ve kültürel değerleri inceleyen iki ayrı araştırmasına dayanarak hazırlanan bu raporda metropollerin varoş olarak tanımlanan bölgelerinde yaşayanlar ele alınıyor.
Kasım 2008Bekir Ağırdır’ın kaleme aldığı ve Radikal gazetesinde yayınlanan bu rapor, “Biz Kimiz? Toplumsal Yapı” ve “Biz Kimiz: Hayat Tarzları” araştırmalarındaki etnik köken bulgularına dayanarak Kürtlerin Kürt sorununa bakışlarını, değerlerini, korkularını, algılarını, maddi koşullarını, gündelik yaşam alışkanlıklarını, siyasi eğilimlerini, yer yer Türklerle karşılaştırmalar yaparak ele alıyor.
Kasım 2008Araştırma modeli kişilerin algıları, korkuları, beklentileri, siyasi tercihleri, değerleri, kendi demografik özellikleri ve çevreleri ve gündelik yaşam alışkanlıkları üzerine kurulan araştırma için 6482 kişi ile yüzyüze görüşüldü ve bugünkü Türkiye toplumunu çok iyi anlatan dokuz toplumsal küme çıktı.
Nisan 2008