Yolsuzluk ve Ekonomik Durum Algısının Seçmen Tercihine Etkisi

Bu rapora esas olan araştırma, 11-12 Ekim 2014 tarihlerinde, 32 ilin merkez dâhil 99 ilçesine bağlı 148 mahalle ve köyünde 2589 kişiyle hanelerinde yüz yüze görüşülerek gerçekleştirilmiştir.

KONDA Araştırma 2010 yılından beri her ay düzenli olarak BAROMETRE adı altında siyasal ve toplumsal araştırmalar serisi gerçekleştirmektedir. Her BAROMETRE araştırmasında düzenli olarak sorduğumuz standart soruların yanı sıra toplumun algı ve beklentilerini ölçmek için o ayın anketine özgü bir tema çerçevesinde sorular da sorulmaktadır. Konda Ekim’14 Barometresi kapsamında yer alan ‘Yolsuzluk ve Ekonomik Durum Algısının Seçmen Tercihine Etkisi’ temasına ilişkin bu raporu abonelerimizle yaptığımız sözleşmelere uygun olarak kamuoyuyla paylaşıyoruz.


Raporu İndirin